Kul med respons!

Vad kul att jag fått lite fin respons på bloggen! :) Jag visste inte riktigt om en bokblogg var något som folk skulle tycka vara roligt, men av det lilla jag sett och hört av er nu så verkar den ju uppskattas. Tusen tack!
Jag har läst så många spännande fantasy-böcker på senaste tiden så jag tänkte att jag recenserar dom lite vartefter som jag hinner.

Kika in ikväll om ni vill ha ett nytt boktips med recension om boken Graceling/De utvalda: tankeläsaren av Kristin Cashore.

 
 

Kommentarer:

1 Vaiho~:

Vad är det för cool P bok du har? Ser väldigt intressant ut, berätta gärna om den! :D

Svar: Jag antar att du menar Harry Potter-boken jag håller i på bilden?:) Den heter Harry Potter: Page to screen och är helt fantastisk! Det är berättelsen om hur Harry blev till, från bok till film. Massor av vackra bilder från inspelningarna och bts-bilder! Jag lägger upp boktips om den i helgen så kan ni få se lite hur den ser ut inuti osv. Den är sjukt stor, och går loss på 500 kr!
Sandra

Kommentera här: